یادداشت علیرضا ملائی نویسنده خودنویسی کتاب «تپش خون» درباره‌ی تجربه خودنویسی‌شدن را در این مطلب بخوانید:

«زمانی با خودنویس آشنا شدم که ناکام و ناامید از سایر مسابقه‌های دیگر داستان‌نویسی بودم. آشنایی اتفاقی من با خودنویس از طریق دوستی عزیز باعث شد به این مسابقه راه پیدا کنم و افتخار پیدا کرده تا زیر نظر بهترین نویسندگان ایرانی در کارگاه‌ها، آموزش حرفه‌ای فراگیرم. در نهایت هم توسط بهترین داوران ارزیابی و نقد شوم. حال امروز که اولین اثرم به یاری گروه خودنویس و نشر صاد به چاپ رسیده است می‌توانم بگویم که خودنویس فقط یک نشرسرا نیست، خودنویس علاوه بر تمام مواردی که ذکر کردم به من چیزی والاتر داد؛ امید. من یاد گرفتم اگر تلاش کنم بستری برای پیشرفت و ارتقاء من هست. احساس می‌کنم در این مدت گروه خودنویس این هدف را به مخاطبان خود رسانده که دیگر برای انتشار داستان‌های خودمان دغدغه نداشته باشیم.
امروز هر نوقلمی به من از مشکلات چاپ و نشر کتاب بگوید، بدون هیچ معطلی او را با خودنویس آشنا می‌کنم. همیشه به دوستان و عزیزان نوقلم مثل خودم گفته‌ام، حالا که بستر مناسبی برای دیده شدن شما فراهم آمده، همه چیز به شما و تلاش خودتان بستگی دارد.

خودنویس علاوه بر موارد فوق باعث شد دوستان زیادی در خلال کارگاه و مسابقات پیدا کنم، دوستان عزیز نویسنده که شاید مانندشان کمتر در حلقه‌های دوستانه روزمره پیدا شود. پس از مسابقه هم این دوستی پا برجا مانده و با همت نشرسرا همچنان ادامه دارد و هر روز تعداد نفرات بیشتری به خانواده خودنویس اضافه می‌شوند.
به نظرم این تازه آغاز مسیری طولانی است که هر لحظه همسفران جدیدی به آن اضافه می‌شوند. دوست دارم همیشه در این مسیر و این همسفران گرامی باقی بمانم.

خودنویس عزیز ممنون برای همه کمک‌های بزرگی که در گذشته، حال و آینده به من برای نویسنده‌شدن کردی. آرزو دارم روزی نزدیک، شما را بر بام ادبیات و استعدادیابی ایران ببینم.»

نسخه‌ی کاغذی کتاب تپش خون به قلم علیرضا ملائی را می‌توانید از سایت نشر صاد تهیه کنید و نسخه‌ی الکترونیکی اثر نیز قابل دریافت از پلتفرم طاقچه است.

یک پاسخ بنویسید