کتاب تکیه‌گاه
کتاب «تکیه‌گاه» نوشته آمنه اسکندرپور منتشر شد.

رمان «تکیه‌گاه» نوشتۀ آمنه اسکندرپور از برگزیدگان اولین مسابقه‌داستان‌نویسی خودنویس، در 318 صفحه به همت این نشرسرا منتشر شد.

 

معرفی کتاب:

داستان «تکیه‌گاه»، داستان زندگی پسری به نام پویاست که رها شده است. مانند هزاران کودک کار که سرنوشتشان را با دستان کوچک خود رقم می‌زنند. روزمرگی ها و فرازونشیب‌هایی که هر لحظه ناوگان زندگی پسرک داستانمان را به سمت خودش می‌کشد و او را در امتحان مهم زندگی با عزیزانش می‌آزماید.

 

گزیده کتاب

قدم زدن در محل تمام خاطراتم را یادآوری می‌کرد خنده‌ها و گریه‌ها، توهین‌ها و حتی تهمت‌ها، چه شب‌هایی که این محله پیر و گرد و خاک گرفته از دوران، آغوشش را بر روی من باز کرده بود تا قلب پردردم را کمی آرام کند، چه روزهایی که این کوچه‌های تنگاتنگ، پناهگاه روح زخمیم شده بود. نگاهی به درخت‌های کهن انداختم، قد کشیده، بر افراشته و سربلند. با من قد کشیده و پر و بال زده بودند. سرم را بالا گرفتم، همانند سرو کناریم، می‌خواستم به جهان بگویم که بالاخره طلسم دیو شکست و انسان شدم.

 

معرفی نویسنده:

آمنه اسکندرپور، متولد سال 71 ساکن استان گیلان است که توانست در اولین مسابقه داستان‌نویسی خودنویس یکی از برگزیدگان باشد و به کارگاه‌های آموزش داستان‌نویسی خودنویس راه یابد.

 

تهیه کتاب:

نسخه کاغذی از فروشگاه سایت نشر صاد

نسخه الکترونیکی از فیدیبو

یک پاسخ بنویسید